Ako to funguje?
Ak v serveri od nás dôjde k poruche, ktorú nevyriešime po telefóne, tak do druhého pracovného dňa vám pošleme zariadenie nové alebo servisného technika, ktorý všetko vyrieši. Diagnostikuje problém a zaistí kompletný servis. V cene služby je zahrnutá všetka práca aj náhradné diely. Služba je určená najmä zákazníkom, ktorí vyžadujú prevádzku kritických aplikácií. Doba záruky je 2 roky a po uplynutí je možné dojednať predĺženie o 1 rok. Služba zahŕňa:
-
Technická podpora v pracovné dni 9:00 - 17:00
Diagnostiku problému vykonávame najskôr telefonicky na našej linke technickej podpory. Vďaka tomu sme schopní rýchlo a efektívne zistiť prípadné problémy systému a určiť pre vás najvhodnejšie a najrýchlejšie riešenie. Linka technickej podpory je k dispozícii v bežnom pracovnom čase od pondelka do piatku mimo víkendov a štátnych sviatkov.
-
Servis do druhého pracovného dňa
Po telefonickej konzultácii a stanovení problému k vám do druhého pracovného dňa zašleme potrebné komponenty alebo servisného technika, ktorý sa o všetko postará. Podmienkou je, že svoj problém nahlásite na linku podpory do 17:00 (v pracovnom týždni pondelok - piatok).
Spôsob servisu
-
Výmena náhradných dielov servisným technikom
Náš technik k vám dorazí s náhradnými dielmi do konca nasledujúceho pracovného dňa. Nainštaluje, otestuje komponenty a skontroluje, že oprava bola úspešne vykonaná.
Občas sa stáva, že nie je možné určiť príčinu problému na diaľku a je nevyhnutné vykonať diagnostiku a opravu v servise Czech-Server. V takejto situácii zaistíme vyzdvihnutie servera a opravený vám ho vrátime do 17:00 nasledujúceho pracovného dňa (NBD). -
Výmenu náhradných dielov vykonáva sám zákazník.
Kurýrnou službou vám dodáme všetky potrebné náhradné diely a komponenty, a to do 17:00 druhého pracovného dňa. Do tejto sekcie spadajú všetky Hot-Plug a Hot-Swap komponenty, napríklad disky.
Služba platí iba na území Českej republiky a Slovenska