0
 
0

    Reklamácia a vrátenie

    1. Všeobecné opatrenia

    Reklamačný poriadok popisuje postup pri uplatňovaní práv kupujúceho vyplývajúcich z vadného plnenia (ďalej len "reklamácia") tovaru zakúpeného od spoločnosti ATICOM s.r.o. (ďalej len "predávajúci").

    2. Záruky

    Lehota na uplatnenie reklamácie u predávajúceho je uvedená na nákupných dokladoch, t. j. na dodacom liste alebo daňovom doklade. Lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim

    3. Výluky

    Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté v nasledujúcich prípadoch:

    • nesprávna inštalácia a používanie
    • prevádzkové podmienky
    • nesprávna údržba
    • zásah kupujúceho vrátane inštalácie neoriginálneho firmvéru
    • mechanické poškodenie
    • elektrické prepätia
    • v dôsledku vonkajšej udalosti

    4. Uplatnenie nároku

    Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u predávajúceho v sídle predávajúceho v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 hod. Zásielka musí obsahovať:

    Reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva, ak nie je dohodnuté inak)
    doklad o kúpe (daňový doklad alebo dodací list) alebo reklamačný protokol vystavený vopred predávajúcim.
    Opis chyby
    kontaktné údaje kupujúceho, t. j. adresa pre spätnú prepravu vrátane e-mailovej adresy a telefónneho čísla osoby oprávnenej na prevzatie zásielky
    Heslá pre prístup k diagnostike konfigurácie systému BIOS

    5. Zálohovanie údajov

    Ak je predmetom reklamácie systém, ktorý obsahuje zariadenie na ukladanie údajov, predávajúci nezodpovedá za stratu, poškodenie alebo zneužitie údajov uložených v systéme. Kupujúci zabezpečí, aby sa pred uplatnením reklamácie vytvorila záloha údajov. Ak sa reklamácia rieši výmenou zariadenia na ukladanie údajov, pôvodné zariadenie sa nevracia.

    6. Vybavovanie pohľadávky

    Reklamácia bude vybavená do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie v sídle predávajúceho, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak.
    Kupujúci je povinný prevziať tovar do 30 dní odo dňa, keď bol informovaný o vybavení reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty je predávajúci oprávnený účtovať skladné alebo tovar predať. Predávajúci musí kupujúceho o tomto postupe vopred informovať a poskytnúť mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie tovaru.
    Ak sa reklamácia uzná za oprávnenú, má kupujúci nárok na náhradu nákladov spojených s uplatnením svojho práva, a to až do výšky poštovného za zaslanie tovaru do sídla predávajúceho v Českej republike. O náhradu nákladov je potrebné požiadať do jedného mesiaca od vyrovnania pohľadávky.
    Záruka na zariadenie sa predĺži o čas potrebný na vybavenie reklamácie.

    7. Záverečné ustanovenia

    Týmto reklamačným poriadkom nie sú dotknuté práva kupujúceho vyplývajúce zo zákona.

    Sídlo:

    ATICOM s.r.o.
    Bílá 2571/6
    160 00 Praha 6
    ICKO: 27944859 DIC: CZ27944859

    Reklamačný poriadok pre predaj tovaru od spoločnosti platný od 1.1. 2018